Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ : ΛΙΑΣΤΟΣ ΓΑΒΡΟΣ ΜΕ ΛΙΑΣΤΗ ΝΤΟΜΑΤΑ

Όταν φας ένα μεζέ και σου αρέσει, τότε ψάχνεις την ευκαιρία να τον ξαναφάς, τουλάχιστον να ευχαριστηθείς το μεζέ που όταν τον έφαγες για πρώτη φορά "έπαθες την πλάκα σου". 
Αυτό έπαθα και εγώ. Όταν πρωτοέφτιαξα το "Λιόκαφτο γαύρο" με την επίσης "λιόκαυτη νομάτα", κυριολεκτικά έπαθα την πλάκα μου. 
Χθες λοιπόν ένας φίλος μου έφερε ένα μπουκάλι του κιλού γνήσιο τσίπουρο που το έφτιαξε ο πατέρας του στο χωριό. Τότε σκέφτηκα ότι πρέπει να κάνω ένα μεζέ με κάτι θαλασσινό για να φάω. Πήρα το φίλο μου τον ψαρά μου ετοίμασε ένα κιλό γαύρο και πρωί - πρωί πήγα και τον πήρα. 
Χωρίς να χάσω το χρόνο μου, τον φιλετάρισα και αμέσως τον έβαλα να λιαστεί. Νωρίς το απόγευμα ο γάβρος ήταν έτοιμος, πραγματικά λιόκαυτος ! Τότε πήρα το "φιφιδάκι" μου (έτσι το έλεγαν η γιαγιά μου και η μάνα μου οι Παριανές. Επρόκειτο για μια πολύ μικρή πήλινη ψηστιέρα). Την άναψα, έβαλα για λίγο το γάβρο επάνω και ω ! του αποτελέσματος. 
Οτι καλύτερο έχω φάει και πολύ καλύτερος από την πρώτη φορά που τον έφτιαξα. Φυσικά στο πιάτο τον συνόδευε και η λιαστή ντομάτα μαζί με το τσίπουρο. Δεν χρειάζεται να σας πω πόσο τσίπουρο ήπια. Ούτε να σας περιγράψω τη νοστιμιά αυτού του φαγητού ! Αυτά δεν παίζονται.

ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΑΠΕΡΙΤΤΗ   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου